218Vizualizari 0Comentarii
La momentul actual, singurul instrument care permite oamenilor să fie prezenţi pe cel mai apreciat, accesat şi onorant motor de căutare şi totodată locaţie publicitară din lume este reprezentat de serviciile de optimizare SEO oferite de o agenţie specializată. Din păcate, aceste tehnici nu pot fi puse în aplicare de antreprenorii dornici de afirmare sau de către persoanele la început de drum, pentru că doar cu ajutorul unei campanii de promovare SEO profesioniste se poate atinge perfecţiunea şi obiectivele. Pentru a ajunge pe prima pagină a motorului de căutare, pentru a fi în topul preferinţei clienţilor, serviciile SEO sunt foarte importante, asigurând o afirmare rapidă şi sigură.
Ce este optimizarea SEO?
O definiţie uşor de înţeles a serviciilor de optimizare SEO este uşor de găsit şi face referire la toate metodele folosite pentru poziţionarea unui site web în topul rezultatelor organice ale motoarelor de căutare pentru creşterea calităţii şi cantităţii traficului organic al acestuia.
Concret, SEO ca şi concept a apărut prin anii 1990 ca şi Search Engine Optimization în urma cerinţelor de creştere a traficului pe site-urile web. Evoluţia acestor tehnici a fost extrem de spectaculoasă, la momentul actual algoritmii prezentând un grad ridicat de complexitate şi analizând conţinutul, semantică cuvintelor utilizate, imaginile şi multe altele.
Procesul de optimizare SEO este legat de motoarele de căutare, fiind un proces complex şi dinamic. Motoarele de căutare procesează miliardele de căutări ale utilizatorilor de internet zilnic, identificând într-o bază de date gigant răspunsuri relevante la query ile lor. Pentru a alege din această bază de date pentru a răspunde celor câteva miliarde de căutări imensă, este foarte important ca motoarele de căutare să folosească formule complexe de indexare şi algoritmii care iau în calcul sute de criterii.
De aceea, agenţiile de SEO analizează şi monitorizează modul de funcţionare al motoarelor de căutare pentru a descifra cât mai bine secretele din spatele acestora.
Criterii SEO ce atrag consumatorii
Pentru a atrage consumatorii în mod constant şi corect, este important ca articolele SEO să fie scrise cu multă creativitate, cu empatie, pentru a înţelege publicul ţintă şi modul în care acesta cauta anumite lucruri pe internet şi să dispună de:
· meta titluri foarte atractive şi relevante pentru subiectul abordat;
Cele mai citite articole
· metadescrieri care sunt orientate către consumator şi care se concentrează pe avantajele produselor sau serviciilor oferite;
· un design atractiv pentru consumatori;
· o viteză de încărcare mare atât pentru desktop, cât şi pentru varianta mobil;
· siguranţa navigării prin certificatul SSL;
· un conţinut relevant pe pagină;
· un meniu mulţi funcţional şi cât se poate de intuitiv;
· varianta pentru dispozitive mobile şi tablete.
Optimizarea SEO, este, aşadar, un real catalizator al oricărei afaceri, este o parte integrantă a culturii organizaţionale a companiilor care îşi doresc succes pe internet. Aceasta optimizare îmbunătăţeşte cunoaşterea comportamentului consumatorului, ajuta la structurarea portofoliului de produse şi îmbunătăţeşte experienţa de cumpărare a clienţilor, fidelizandu-i.