137Vizualizari 0Comentarii
În lumea modernă, în care consumatorul este în mod constant online, un site web este un mediu extraordinar de promovare, dar care afectează direct vânzările. Aici, clienții află despre un anumit produs, îl văd, își formează o opinie despre el, decid dacă au nevoie de el și fac această achiziție. Site-ul este vitrina companiei și are un impact foarte mare asupra imaginii acesteia.
De ce este importantă imaginea companiei?
Imaginea este extrem de importantă pentru orice afacere. Modul în care utilizatorii te percep determină abordarea lor față de brand. Dacă un client apreciază marca, o recomandă în continuare, cumpără de fiecare dată de acolo și oferă recenzii pozitive pe Internet. În funcție de imaginea pe care o creezi, brandul poate fi bine primit și perceput.
Un brand se adresează către anumite grupuri țintă. Și fiecare grup are preferințe diferite, ceea ce face ca o imagine coerentă care răspunde nevoilor clientului să se vândă bine.
Prețul, prestigiul și vânzările depind de imaginea companiei. De imagine depinde dacă un client te place și în ce situații ajunge la produsele tale. Dar și dacă compania este atractivă pentru specialiști din industrie și antreprenori.
Un site web ca o carte de vizită
Site-ul web este de obicei unul dintre primele moduri în care un client are contact cu o companie. Căutând o informație în motorul de căutare, ajunge pe site, iar acesta reprezintă marca, produsul, serviciul.
Cele mai citite articole
Aceasta este prima imagine cu care intră în contact un potențial client. Este extrem de important ce și cum comunici pe site și cum te prezinți utilizatorului. Cu ajutorul site-ului, îl poți convinge că merită să facă o achiziție.
Ce trebuie să faci în afară de o campanie social media pentru a avea succes?
O serie de factori determină dacă un site web va fi interesant pentru clienți. Utilizatorul nu tine cont doar de valorile estetice, ci si de funcționalitate, confort si calitate. Cum trebuie să fie un site pentru a reține utilizatorii mai mult timp:
- Conținut de valoare
Texte de calitate, articole, webinarii, un blog tematic sau o campanie social media atractivă sunt toate legate de marketingul de conținut care păstrează atenția utilizatorului și răspunde la întrebările și nevoile acestuia. Dacă conținutul este răspunsul la nevoile lor, site-ul este mai atractiv pentru ei.
- Soluții vizuale moderne
Site-ul trebuie să arate bine, iar selecția adecvată a culorilor în funcție de industrie este foarte recomandată. Este important să combini culorile cu întreaga identitate vizuală a companiei, astfel încât proiectul să fie consistent și să nu ridice îndoieli utilizatorului. Grafica de calitate, fotografiile și videoclipurile de bună calitate sunt, de asemenea, foarte importante. Și toate, desigur, ușor de utilizat.
- Experiența și preferințele utilizatorului
Un site web atractiv pentru utilizator este unul care este funcțional și intuitiv. Impresiile pozitive pe care le poți oferi utilizatorului prin activitățile UX afectează percepția nu numai a site-ului web, ci a întregului brand. Un site web atractiv este unul care răspunde nevoilor grupului țintă. Merită să iei în considerare cine și în ce scop intră pe site, în ce circumstanțe și ce dispozitive folosesc. Potrivirea conținutului, graficii și funcționalității cu utilizatorii este un element cheie.
Un site web etichetează adesea o companie. De aceea este important să investești în soluții bune atunci când investești în el, căci modul în care arată și funcționează este esențial pentru utilizatori.