216Vizualizari 0Comentarii
In societatea moderna actuala, in conditiile in care din ce in ce mai multe companii aleg sa isi dezvolte afacerea in mediul online si sa deschida un site de prezentare sau chiar de desfacere, rolul pe care il are colaborarea cu o agentie de marketing online in dezvoltarea afacerii este foarte important. Agentiile de marketing online au de parcurs un drum lung de promovare al afacerilor in topul celor mai bine vazute business-uri pe motoarele de cautare, iar agentia Digital Metrics ofera servicii complete in acest sens, la cele mai inalte standarde.
La ce servicii oferite de o agentie de marketing online pot apela antreprenorii care isi dezvolta afacerea in mediul online?
Oferta propusa de o agentie de marketing online este foarte variata. Aceasta include o paleta generoasa de servicii care permite clientilor sa gaseasca exact ceea ce au nevoie pentru promovarea afacerii lor:
- Servicii de optimizare SEO
Acestea sunt cele mai cunoscute tipuri de servicii oferite de agentiile de marketing online cu scopul de a propulsa orice site, chiar si cele la inceput de drum, in topul cautarilor clientilor pe motoarele de cautare principale, precum Gogle.
- Campanii de PPC/ Adwords
Aceste campanii online prezinta marele avantaj de a aduce un plus de vizibilitatea si vanzari din primele zile ale lansarii unui site web. Practic, aceste campanii ofera un boost foarte important afacerilor din mediul online, inca din primele zile de existenta.
- Campaniile social media
Cele mai citite articole
Un alt aspect important al promovarii in mediul online este prin intermediul retelelor sociale. Fie ca este vorba despre Facebook, Instagram, Pinterest sau chiar Tik Tok, promovarea pe aceste retele frecventate de milioane de utilizatori este foarte benefica.
De ce este nevoie de campanii de social media?
Avantajul unui management bun in lumea retelelor de socializare este acela de a genera interactiuni intre oameni pe un subiect comun si de a le oferi, in mod subtil, mesaje despre eficienta unui anumit produs sau serviciu oferit de o anumita companie.
In cadrul unor astfel de campanii, targetul activ este prezent pe aceste site-uri, feedback-ul primit este rapid si sincer, informatiile pot fi transmise in mod viral, iar subiectele abordate sunt foarte variate.
Pasii importanti pentru crearea unei campanii de social media de succes
Pentru a crea o campanie de social media de succes, este important ca reprezentantii agentiei de marketing online sa:
- Testeze mai multe platforme media – scopul testarii este de a investiga in mod clar comportamentul publicului si feedback-ul acestuia in functie de continut si de locatie.
- Analizeze postarile anterioare in vederea imbunatatirii postarilor ce vor fi publicate – analiza afectelor generate de postarile anterioare ajuta profesionistii sa livreze continut clar catre publicul tinta.
- Optimizeze continutul vizual cu link-uri – realizarea oricarei postari pe orice retea de socializare trebuie astfel gandita pentru a genera trafic catre site-ul web al companiei, aducand si general awareness imaginii de brand, dar si produselor si serviciilor oferite.
- Foloseasca hashtag-ul in mod strategic si sa comunice informatii relevante – specialistii in marketing online trebuie sa comunice constant informatii relevante pe site-urile de socializare si sa foloseasca hashtag-urile in mod strategic, acestea fiind usor de retinut si de pronuntat, care sa genereze audienta consistenta in functie de strategia care il sustine.