185Vizualizari 0Comentarii
Termenul de specialist SEO nici nu era cunoscut până de curând. Acum, foarte mulţi oameni îşi câştigă existenţa sub această titulatură şi se bucura de respect şi onoare, precum şi de un salariu foarte bine plătit sub această titulatură.
A fi specialist SEO poate fi uneori o adevărată provocare şi puţini înţeleg rolul acestui specialist în marketingul online şi promovarea companiilor în acest mediu. Despre specialiştii SEO se ştie că trebuie să urmeze cursuri de SEO nu numai pentru a face o impresie bună la angajare, ci şi pentru a deţine toate cunoştinţele necesare în acest domeniu.
Abilităţi necesare pentru a deveni specialişti SEO
Pentru a deveni un specialist SEO, este necesar ca toţi cei care urmează cursuri în acest sens sau îşi doresc o carieră în acest domeniu să deţină următoarele abilităţi:
· să poată gestiona relaţii. Un specialist SEO trebuie să poată comunica cu clienţii şi să le explice strategiile cu care operează, cum îi va ajuta din punct de vedere al creşterii vizibilităţii site-urilor web pe care le deţin pe motoarele de căutare şi să îi convingă de funcţionalitatea strategiilor lor;
· să aibă capacităţi analitice şi să raporteze în mod regulat clienţilor progresul site-urilor optimizate. Cu alte cuvinte, specialistul SEO trebuie să le aducă la cunoştinţă rezultatele analizelor periodice efectuate care trebuie făcute cu o oarecare claritate şi simţ de răspundere;
· să poată lucra cu termenii limită. Un specialist SEO trebuie să estimeze termenul de predare şi să îl şi respecte. Fie că estimează un termen de o săptămână, o lună sau mai mult pentru un proiect, un specialist SEO trebuie să fie punctual şi corect;
· să poată înţelege noţiuni importante de IT şi să îi poată folosi în interesul lor;
Cele mai citite articole
· să poată crea conţinut. Aceste abilităţi de creare de conţinut includ abilitatea de a scrie, de a crea şi de a edita conţinut pe site-uri ale clienţilor.
Principalele schimbări pe care le aduce un expert SEO prin proiectele pe care le oferă
Specialiştii SEO oferă o varietate de servicii care funcţionează asemenea unei reţete universale, ajustate însă pentru fiecare proiect online în parte. Un specialist SEO va şti cum să le spună clienţilor noutăţile astfel încât să nu se simtă prea încărcat cu informaţiile cu care nu sunt familiarizaţi. De asemenea, acest profesionist este conştient de complexitatea sarcinilor pe care le are în optimizarea SEO şi în promovarea companiilor. Instrumentele pe care le foloseşte sunt moderne, uşor de gestionat graţie cursurilor pe care le urmează şi foarte eficiente pentru promovare.
Un adevărat expert SEO angajat în urma cursurilor pe care le urmează, în urma cunoştinţelor dobândite şi abilităților pe care le au are rolul de a:
· lucra pentru că afacerea să devină populară în mediul online;
· găsi soluţii acolo unde clienţii nu reuşesc să le găsească sau nu ştiu să le caute;
· comunice cu clienţii şi cu ceilalţi membrii ai echipei de promovare;
· creeze noi strategii de promovare şi să raporteze situaţia cel puţin o dată pe lună.