Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

 Daca ai o afacere, atunci trebuie sa stii ca primul pas pe care el poti face spre succes este sa mergi in directia potrivita, mai exact sa folosesti cele mai bune metode de marketing si promovare online, iar singurii care iti pot oferi acest lucru este o agentie de marketing online, prin intermediul numeroaselor servicii oferite.

  Marketingul digital este acea strategie de marketing pe care o utilizezi pentru a-ti promova afacerea prin canalele media digitale. Cea mai mare diferenta fata de marketingul traditional este ca vei putea urmari foarte usor rezultatele unei campanii digitale si astfel va fi posibil sa modifici strategia, dupa cum este necesar.

Ce agentie de marketing online alegi?

 Una din cele mai vechi agentii de marketing din Romania este Digital Metrics, aceasta reusind sa fie cea mai vizibila agentie pe Google in acest domeniu.

 Digital Metrics ofera o gama completa de servicii de marketing online si datorita standardelor inalte si obiectivelor indraznete reusesc sa ofere rezultatele dorite clientilor.

  Printre serviciile oferite de Digital Metrics se pot enumera:

  • Optimizare SEO
  • Campanii de PPC/ Adwords
  • Campanii de Social media
  • Email Marketing
  • Web design& web development
  • Marketing online Youtube ads
  • Campanii de display marketing
  • Content marketing
  • Marketing online afiliat

Ce este mixul de marketing?

Cele mai citite articole

 Digital Metrics este una dintre agentiile de marketing ce tine cont de tot ceea ce inseamna mixul de marketing, acesta fiind unul dintre conceptele de baza ale marketingului traditional. Ce semnifica mai exact mixul de marketing si care este definitia pe care a primit-o de la cel supranumit ’’parintele marketingului’’? Pe scurt, mixul de marketing este acel set de instrumente de marketing ce trebuie folosite de catre o companie astfel incat aceasta sa isi poata atinge obiectivele in cadrul pietei tinta.

Digital Metrics foloseste cu succes cele 4 elemente fundamentale ale mixului de marketing ( produsul, pretul, plasarea si promovarea) si le integreaza in marketingul online, pentru a putea obtine cele mai bune rezultate.

 Astfel, marketingul online si ce offline trebuie sa se intrepatrunda pentru ca agentiile de marketing online sa poata reusi campanii extraordinare, care sa aduca rezultatele dorite.

Ce trebuie sa faca o agentie de marketing online?

Iar daca te intrebi concret ce poate face o agentie de marketing online, in cele ce urmeaza sunt prezentate cateva dintre aspectele pe care trebuie sa le cunosti:

  • O agentie de marketing online buna se concentreaza pe ROI( rentabilitatea investitiilor)
  • O agentie cunoaste produsele si serviciile oferite de clienti ca si cum ar fi ale lor si inteleg totul despre obiectivele si termenele companiei. Este esential sa construiasca strategii pentru a optimiza timpul, instrumentele de utilizat si cel mai important, investitia clientului.
  • O strategie buna face diferenta dintre esec si succes.
  • O agentie de marketing online are o intreaga echipa de graficieni, dezvoltatori web, specialisti in publicitate digitale, analisti si multi altii. Datorita lor si experientei pe care o au se pot intelege punctele forte, cele slabe si alte caracteristici ale produsului sau serviciului ce trebuie promovat.

  Este important de stiut, de asemenea, ca foarte multe companii apeleaza la serviciile unei agentii de marketing online, deoarece este mult mai rentabil, fata de a avea propria echipa de marketing. Insa, nu doar costurile trebuie luate in considerare, ci si expertiza agentiei, experienta, creativitatea si concentrarea atunci cand dezvolta strategii digitale. Iar Digital Metrics te poate ajuta sa iti atingi obiectivele cu succes!

Cele mai citite articole